Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Байгуш Ю. В., Семенів Д. В., Слободянюк М. М.
Заглавие : Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2019. - Том 5, № 2. - С. 63-74 (Шифр СУ53/2019/5/2)
MeSH-главная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS

Аннотация: Мета: теоретичне обґрунтування та проведення дослідження впливу маркетингових і економічних факторів на формування ціни лікарського засобу на основі соціально орієнтованого підходу на прикладі неселективного β-блокатора із судинорозширювальною дією карведилолу. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний і економічний методи. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо методичного обґрунтування підходів до використання маркетингових і економічних складових соціально орієнтованої маркетингової товарної політики щодо установлення вартості розробки та формування ринкової ціни на лікарський засіб (ЛЗ). На прикладі таблеток карведилолу 0,015 г практично опрацьовано моделі грошових потоків з урахуванням змін ціни виробника, ринкової ціни та обсягів продажів. Визначено вплив ціни, прибутковості й обсягів продажів на терміни повернення дисконтованих інвестиційних вкладень у розробку нового ЛЗ. Висновки. Обґрунтована можливість і необхідність використання маркетингових та економічних показників продуктового проекту з розробки нового ЛЗ при визначенні підходів до формування ринкової ціни та ціни виробника на новий ЛЗ у соціально орієнтованій маркетинговій політиці виробникаTo substantiate theoretically and study the influence of marketing and economic factors on formation of the price of a drug based on the socially oriented approach on the example of a nonselective β-blocker with the vasodilator effect of cardevylol. Materials and methods. As materials scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines in the Pharmstandard company were used; as methods the following ones were applied: generalization, systematization of theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods. Results. The analysis and generalization of materials for the methodological substantiation of approaches to the use of marketing and economic components of the socially oriented marketing commodity policy in determining the cost of the development and formation of market prices for a medicinal product (drug) have been conducted. On the example of carvedilol tablets, 0.015 g, the practical development of cash flow models has been made taking into account the changes in manufacturing prices, market prices and sales volumes. The influence of prices, profitability and sales volumes on the terms of return of discounted investments in the development of a new drug has been determined. Conclusions. The possibility and necessity of using marketing and economical indicators of a product project in developing a new drug when forming the market prices and the manufacturing prices for a new drug based on the socially oriented marketing policy of the manufacturer have been substantiated
Доп.точки доступа:
Семенів, Д. В.
Слободянюк, М. М.