Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Крамар Ю. А., Пилягіна Г. Я. Заглавие : Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку Место публикации : НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22 (Шифр НУ43/2020/4) MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY Аннотация: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці методи застосовують на кафедрі психіатрії, психотерапії та медичної психології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи навчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищувати рівень навичок. Тому важливим є розуміння принципів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконаленняНавчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу Доп.точки доступа: Пилягіна, Г. Я. |