Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романюк Л. Б., Климнюк С. І., Кравець Н. Я., Ткачук Н. І., Борак В. П.
Заглавие : До питання про доцільність проведення IFOM для вітчизняних студентів-медиків
Параллельн. заглавия :To the question of the appropriation of IFOM for home medical students
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 138-142 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРОФЕССИИ -- HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): тестирование
Аннотация: Дефіцит медичних працівників на сьогодні відмічається не лише в Україні, але і в країнах Європи. Лікувальні заклади потребують висококваліфікованих та компетентних працівників, які швидко орієнтуються у клінічній ситуації, призначають адекватний обсяг додаткових методів обстеження та ефективне лікування, починаючи з етапу амбулаторного прийому. Тому, виникає необхідність у якісних та ґрунтовних знаннях, які майбутні медичні працівники отримають під час фахової підготовки, з перших курсів медичних навчальних закладів. Дослідження має теоретичний характер, представлений у методах аналізу, порівняння, систематизації отриманих даних. У липні 2019 року студенти навчальних медичних закладів склали міжнародний іспит з основ медицини (IFOM), який був складовою частиною Єдиного державного кваліфікаційного іспиту. Запитання з курсу “Мікробіологія, вірусологія та імунологія” у багатьох випадках стосувалися збудників, які викликають природно-осередкові захворювання, не властиві для нашої країни, з іншої сторони, аргументація правильних відповідей була недостатньою. У IFOM-тестах 2019 року було багато клінічних даних, які відіграють вирішальну роль у виборі правильної відповіді, що для студентів 3-ьо курсників медичних вітчизняних навчальних закладів, які не мають достатньо знань з клінічної практики, що обумовлено особливостями навчальної програми з дисциплін, щоб інтерпретувати умову задачі, поєднати теоретичні та клінічні особливості іноді було неможливо або складно. Отже, аналіз тестових завдань, які були представлені під час іспиту IFOM виявив не лише недоліки у їх формулюванні, це спонукало викладачів, зокрема нашої кафедри, до удосконалення та доповнення інформації, яка надається студентам для підготовки до практичних занять в системі MOODL та в подальшому надасть можливість студентам більш ґрунтовніше підготуватись до тестового іспитуToday, the shortage of health workers is noted not only in Ukraine but also in European countries. Hospitals need highly skilled and competent staff who are quick to navigate the clinical situation, prescribe an adequate amount of additional methods of examination and effective treatment, starting from the outpatient stage. Therefore, there is a need for qualitative and thorough knowledge that future health professionals will receive during their professional training, from the first courses of medical schools. The research has a theoretical character, presented in the methods of analysis, comparison, systematization of the obtained data. In July 2019, medical school students passed the International Medical Examinations (IFOM) exam, which was part of the Unified State Qualification Exam. The questions from the course "Microbiology, Virology and Immunology" in many cases concerned pathogens that cause natural-focal disease that are not peculiar to our country, on the other hand, the argumentation of the correct answers was insufficient. In the 2019 IFOM Tests, there was a wealth of clinical data that played a decisive role in choosing the right answer for third-year medical school students who did not have sufficient clinical practice due to the specificities of the subject’s curriculum to interpreting the condition of the problem, combining theoretical and clinical features is sometimes impossible or difficult. Therefore, the analysis of the test assignments presented during the IFOM exam revealed not only defects in their formulation, but also prompted the faculty, as well as our department, to improve and supplement the information provided to students to prepare for practical lessons the in MOODL and further provide an opportunity for students to more thoroughly prepare for the test exam
Доп.точки доступа:
Романюк, Л. Б.
Климнюк, С. І.
Кравець, Н. Я.
Ткачук, Н. І.
Борак, В. П.