Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Завізіон В. Ф., Бондаренко І. М., Авєрін Д. І., Ходжуж М. І., Давлєтова Н. О., Чередниченко Н. О., Прохач А. В., Машталер В. Є., Дмитренко К. О., Логвіненко В. В., Кислицина В. С., Суховерша О. А., Хворостенко Ю. М., Ель Хажж М. Х., Суздалєв П. Л., Миронюк Т. Ф., Кіхтенко І. М., Грабовський Ю. В., Смоліна К. В., Баранов І. В.
Заглавие : Дистанційне навчання: можливості та проблеми в умовах карантину
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 2. - С. 4-12 (Шифр МУ10/2020/25/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: В умовах карантину, зумовленого пандемією коронавірусу COVID-19. чи не єдиним можливим варіантом здобуття знань стає дистанційне навчання (ДН) - сукупність технологій, що забезпечують доставку студентам основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивну взаємодію студентів і викладачів у процесі навчання. надання студентам можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами та в процесі навчання. ДН передбачає 4 типи суб’єктів: студент, тьютор (репетитор, наставник, викладач), організатор (планує та координує навчальну діяльність) та адміністратор (забезпечує стабільне функціонування системи, вирішує технічні питання, слідкує за статистикою роботи системи). Терміновий перехід на ДН потребує перегляду та модифікації методологічних категорій: педагогічної теорії, педагогічної концепції, педагогічної ідеї, педагогічної закономірності та педагогічних принципів
Доп.точки доступа:
Завізіон, В. Ф.
Бондаренко, І. М.
Авєрін, Д. І.
Ходжуж, М. І.
Давлєтова, Н. О.
Чередниченко, Н. О.
Прохач, А. В.
Машталер, В. Є.
Дмитренко, К. О.
Логвіненко, В. В.
Кислицина, В. С.
Суховерша, О. А.
Хворостенко, Ю. М.
Ель Хажж, М. Х.
Суздалєв, П. Л.
Миронюк, Т. Ф.
Кіхтенко, І. М.
Грабовський, Ю. В.
Смоліна, К. В.
Баранов, І. В.