Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скрипник Т.
Заглавие : Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю
Место публикации : НейроNEWS. - 2020. - № 8. - С. 11-15 (Шифр НУ43/2020/8)
MeSH-главная: ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Аннотация: За даними численних досліджень, в Америці та Євро­пі поширеність розладу з дефіцитом уваги та гіпер­активністю (РДУГ) у дитячій популяції становить від 4 до 8 %, серед дорослого населення — від 2 до 5 %. Це означає, що в кожному класі загальноосвітньої ­школи є принаймні одна дитина із симптомами РДУГ, а зазвичай їх до 3–4 осіб на клас. Чи завжди вчителі розуміють, що мають справу з дитиною з особливими потребами розвитку? На жаль, більшість педагогів, навіть зі значним викла­дацьким досвідом, починають усвідомлювати, що дитина хворіє на РДУГ, лише коли звичні прийоми виховання й викладання виявляються неефективними. Деяких фахів­ців це спонукає до роздумів і пошуків ­інших підходів до навчання й налагод­жен­ня комунікації з такою дитиною, але так буває не завжди. Так, дітей і підлітків із РДУГ досить багато, і найчастіше вони не отримують ­необхідних спеціальних педагогічних втручань. Шкільний заклад не створює належних умов інклюзивного простору й на­вчання, які б враховували особливі потреби цих дітейЯкими мають бути сьогодні педагогічна стратегія та реа­лії сучасної української ­школи? Спробуємо покроково з’ясувати правові колізії та розтлумачити конт­раверсії поставленого запитання