Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тодоріко Л. Д., Сем’янів І. О., Підвербецька О. В., Єременчук І. В., Сливка В. І., Підвербецький О. Я.
Заглавие : Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19
Параллельн. заглавия :Distance learning as an alternative to continuing educationin the context of the COVID-19 pandemic
Место публикации : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 98-104 (Шифр ТУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Аннотация: Мета роботи — оцінити проблеми та переваги дистанційного навчання (ДН) як альтернативи для безперервної освіти в медичних навчальних закладах ІІІ—ІV рівнів акредитації в умовах пандемії COVID-19Матеріали та методи. Використано тестовий доступ до повнотекстових і реферативних баз даних, проведено метааналіз сучасних літературних джерел, частину з яких обрано для докладнішого висвітлення, а також використано дані щодо досвіду застосування онлайн-методів навчання на базі кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університетуРезультати та обговорення. Для проведення навчальних занять в онлайн-режимі вибрано сервіс Google Hangouts Meet — https://meet.google.com. Для створення розкладу навчальних занять в онлайн- режимі за допомогою сервісу відеоконференцій Google Hangouts Meet використано сервіс Google Calendar — https://calendar.google.com. У навчальному процесі під час ДН на кафедрах використовують різноманітні новітні комплекси навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін з елементами пояснювально-ілюстративного та проблемного навчання. При контролі знань під час ДН використовують такі методи педагогічного контролю: тестовий, письмовий (наприклад, написання у чаті відповіді на питання, що відсилаються викладачу через Інтернет-технології, або спілкування студента через чат з викладачем і групою); усний (наприклад, використання аудіо- та відеоконференцій). Цей метод дає змогу вирішити проблему особистісного контролю знань, адже при ДН може виникнути ситуація, що за студента вирішує завдання інша людина. Для підвищення ефективності контролю знань та умінь студентів при ДН потрібно використовувати сукупність різних видів та методів педагогічного контролюНова форма ДН в сучасних реаліях пандемії COVID-19 в онлайн-режимі успішно впроваджена і триває її реалізація. Вагомим недоліком такого навчання є залежність ефективного проведення занять в онлайн-режимі від налагодженої мережі Інтернет та якості технічного забезпеченняObjective — to assess the problem and benefits of distance learning as an alternative to continuing education in medical schools of III—IV levels of accreditation in the COVID-19 pandemicMaterials and methods. Test access to full-text and abstract databases was used, a meta-analysis of modern literature sources was conducted, some of which were selected for more detailed coverage, as well as data on the experience of online teaching methods using at the Department of Phthisiology and Pulmonology of Bukovinian State Medical UniversityResults and discussion. Google Hangouts Meet (https://meet.google.com) has been selected for online training. The Google Calendar service — https://calendar.google.com — is used to create a training schedule online using the Google Hangouts Meet video conference service. In the educational process during the distance learning at the departments various complexes of educational and methodical support of educational disciplines with elements of explanatory-illustrative and problem-based learning are used. In the control of knowledge during distance learning, the following methods of pedagogical control are used: test, written control (for example, writing answers to questions in a chat to the teacher via Internet technology or student communication via chat with the teacher and group); oral (for example, the use of audio and video conferencing). This method allows you to solve the problem of personal control of knowledge, because in distance learning there may be a situation that the student solves the problem with help of another person. To increase the effectiveness of control of knowledge and skills of students at distance learning it is necessary to use a set of different types and methods of pedagogical control A new form of distance learning in the modern realities of the COVID-19 pandemic online has been successfully implemented and its implementation continues. A significant disadvantage of such training is the dependence of effective online classes on the established network of Internet communication and the quality of technical support
Доп.точки доступа:
Тодоріко, Л. Д.
Сем’янів, І. О.
Підвербецька, О. В.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.
Підвербецький, О. Я.