Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Заглавие : Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology
Параллельн. заглавия :Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія
Место публикации : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Аннотация: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мовThe article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Доп.точки доступа:
Savaryn, T. V.