Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу
Параллельн. заглавия :Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 52-56 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Аннотация: В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Zoom та Microsoft Teams. Лише половина респондентів була задоволена якістю дистанційного навчання під час карантинних обмежень. Це свідчить про недостатню підготовленість як викладачів, так і студентів до такого формату освітнього процесуIn the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Zoom and Microsoft Teams platforms are the most suitable for distance learning needs. Only half of the respondents were satisfied with the quality of distance learning during quarantine restrictions. This indicates a lack of preparation of both teachers and students for this format of the educational process
Доп.точки доступа:
Стоєва, Т. В.
Тіткова, О. В.