Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марченко А. В., Ніколішина Е. В., Литовченко І. Ю., Ніколішин І. А., Хміль Т. А.
Заглавие : Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: Висвітлено переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів в Українській медичній стоматологічній академії під час карантину. Доведено, що карантин - це мотивація навчатись по-новому. В еру новітніх технологій на допомогу освітянам приходять інтернет-ресурси, платформи для онлайн-спілкування, соціальні мережі. Складнощі під час дистанційного навчання полягали в зміні підходу до способу подання та сприйняття навчального матеріалу. Адаптація та сприйняття дистанційної форми навчання для всіх проходять по-різному. Дехто категорично не сприйняв нову форму навчання, оскільки повноцінний контроль з боку викладача відсутній, тому необхідне збільшення мотивації до навчання та самоконтролю. Основою підготовки залишається живе спілкування і оволодіння практичними навичками в реальних ситуаціях.Отражены преимущества и недостатки дистанционной учебы будущих врачей-стоматологов в Украинской медицинской стоматологической академии во время карантина. Доказано, что карантин - это мотивация учиться по-новому. В эру новейших технологий на помощь педагогам приходят интернет-ресурсы, платформы для онлайн-общения, социальные сети. Сложности во время дистанционной учебы заключались в изменении подхода к способу представления и восприятия учебного материала. Адаптация и восприятие дистанционной формы учебы для всех проходят по-разному. Кое-кто категорически не воспринял новую форму учебы, поскольку полноценный контроль со стороны преподавателя отсутствует, поэтому необходимо увеличение мотивации к учебе и самоконтролю. Основой подготовки остается живое общение и овладение практическими навыками в реальных ситуациях.
Доп.точки доступа:
Марченко, А. В.
Ніколішина, Е. В.
Литовченко, І. Ю.
Ніколішин, І. А.
Хміль, Т. А.