Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Девіняк О. Т., Литвин О. В., Крч Х. Л., Качур І. І., Мешко А. О., Деяк Я. І.
Заглавие : Визначення відносної ефективності навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 4. - С. 25-31 (Шифр ПУ56/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Метою роботи є розробка об’єктивного способу оцінювання навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я. Для такого оцінювання запропонована система зовнішнього незалежного оцінювання знань студентіву форматі єдиних державних кваліфікаційних іспитів (ЄДКІ) та підсистеми внутрішнього управлінського аналізу, яка об’єднує результати складання іспитів студентами з певної дисципліни та загальну складність ЄДКІ в навчальному році, в якому проводиться вимірювання. Запропонована система впроваджена в діяльність медичного факультету Ужгородського національного університету. Застосування розробленої системи створює можливість об’єктивно оцінити навчальну роботу викладача в галузі охорони здоров’я, а результати її застосування є мотиваційним чинником у навчальній діяльності.Целью работы есть разработка объективного способа оценивания учебной работы преподавателя в отрасли здравоохранения. Для такого оценивания предложенная система внешнего независимого оценивания знаний студентов в формате единственных государственных квалификационных экзаменов (ЕДКИ) и подсистемы внутреннего управленческого анализа, которая объединяет результаты сдачи экзаменов студентами из определенной дисциплины и общую сложность ЕДКІИ в учебном году, в котором проводится измерение. Предложенная система внедрена в деятельность медицинского факультета Ужгородского национального университета. Применение разработанной системы создает возможность объективно оценить учебную работу преподавателя в отрасли здравоохранения, а результаты ее приложения являются мотивационным фактором в учебной деятельности.
Доп.точки доступа:
Девіняк, О. Т.
Литвин, О. В.
Крч, Х. Л.
Качур, І. І.
Мешко, А. О.
Деяк, Я. І.