Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гаргула Т. І., Гнатюк М. С.
Заглавие : Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії в сучасних умовах
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 1. - С. 22-25 (Шифр ПУ56/2021/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
Аннотация: Упровадження європейських стандартів у процес підготовки компетентних, висококваліфікованих лікарів-спеціалістів, здатних використовувати здобуті під час навчання теоретичні знання в практичній діяльності, викликало підвищення вимог до якості їх фахового становлення. Клінічна анатомія та оперативна хірургія — це дисципліна, яка дає змогу студентам застосувати на практиці клінічне мислення, адже лише на основі знань про анатомічні особливості будови певної ділянки тіла людини можна обрати вдалу оперативну тактику лікування. Метою роботи було висвітлення особливостей викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського та способи їх удосконалення в сучасних умовах. На кафедрі приділяють увагу не лише теоретичній, а й практичній складовій підготовки студентів. Студенти самостійно проводять навчальні оперативні втручання на експериментальних тваринах, закріплюючи таким чином теоретичні знання та здобуваючи практичні навички, навчаються працювати в команді, виконують щоразу інші функціональні обов’язки членів операційної бригади, а в післяопераційному періоді спостерігають за реакцією організму на оперативне втручання. Перехід навчального процесу на дистанційну форму з упровадженням онлайн-платформи Microsoft Teams створив можливість проводити заняття в режимі реального часу, а застосування інтерактивного методу ділової гри дав змогу «віртуально» проводити навчальні оперативні втручання. Використання технології віртуальної і доповненої реальності допомагають глибше вивчити предмет, набути досвіду, до якого студенти не мають доступу, особливо в умовах карантинних обмежень.
Доп.точки доступа:
Гнатюк, М. С.