Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Попело Ю. В.
Заглавие : Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 1. - С. 33-36 (Шифр ПУ56/2021/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Аннотация: Першочерговим завданням вищої медичної освіти України нині є забезпечення закладів охорони здоров’я конкурентоспроможними кадрами з фундаментальними знаннями. Компетентна складова здобувача вищої освіти передусім передбачає впровадження оновлених підходів до навчального процесу. Під час вивчення компоненти «Дитяча хірургічна стоматологія» тема «Вроджені вади розвитку обличчя» є однією зі складних для сприйняття, але вельми важливою. Як доводить досвід, труднощі виникають саме в засвоєнні практичного матеріалу. З огляду на це, метою нашої роботи була оптимізація викладання дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія», спрямована на формування компетентнісної складової у здобувачів вищої освіти. У вивченні цієї теми насамперед слід акцентувати увагу на актуальності проблеми. Окрім того, з метою поглибленого засвоєння матеріалу в процесі практичного заняття ми застосовували інтерактивні методи навчання: мозкові атаки, кейс-метод, презентації, рольові та ділові ігри. Для систематизації теоретичних знань студентів, отриманих на практичному занятті з зазначеної теми, викладається лекційний матеріал, зміст якого науково обґрунтований і доповнений мультимедійною презентацією. Для забезпечення балансу між теоретичною та практичною частинами підготовки здобувача вищої освіти на базі кафедри створено обласний діагностично-консультативний центр для дітей зі вродженими та набутими вадами розвитку обличчя, досвід і напрацювання якого є додатковим джерелом методологічного забезпечення навчального процесу. Наведені нами дані та методики викладання, спрямовані на отримання необхідних знань і практичних навичок здобувачами з вивчення теми «Вроджені вади розвитку обличчя», свідчать про перспективність їх упровадження й дають змогу додатково створити базові передумови для подальших пошуків з оптимізації навчального процесу для формування компетентностей відповідно до освітньо-професійної програми