Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Алєкперова Н. В., Губар М. А., Сахнацька Н. М. Заглавие : Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України Место публикации : Фармац. журн. - київ, 2020. - N 1. - С. 20-32 (Шифр ФУ3/2020/1) MeSH-главная: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES Аннотация: Новим маркетинговим підходом, що дає змогу швидко адаптувати фармацевтичні підприємства до мінливого зовнішнього середовища, можна вважати холістичний маркетинг. Ця концепції складається з елементів, взаємодія яких впливає на задоволення потреб споживачів у ефективній, безпечній та доступній фармацевтичній продукції Доп.точки доступа: Губар, М. А. Сахнацька, Н. М. |