Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Касьянова О. М., Разумна А. Г., Каруник К. Д., Стриженко Т. О.
Заглавие : Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 2. - С. 5-10 (Шифр ПУ56/2021/2)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
Аннотация: Підготовка сучасних фахівців сфери охорони здоров’я у закладах вищої освіти передбачає цілеспрямоване формування їхньої нормативної професійної ідентичності, яка забезпечуватиме сталість подальшої професіоналізації особистості фахівця. Для формування професійної ідентичності у вишах як завдання освітньо-професійного процесу важливо відтворювати відповідні педагогічні умови, однією з яких є створення й організація функціонування навчально-професійного середовища як майданчика для професійно-комунікативного самоствердження та професійного самовизначення майбутнього фахівця. Створення та функціонування навчально-професійного середовища в сучасних закладах вищої освіти актуалізується у двох формах: реальній (контактній) та віртуальній (дистанційній). Педагогічне управління формуванням професійної ідентичності в умовах навчально-професійного середовища передбачає організацію його функціонування, виконання студентами навчально та професійно обґрунтованих завдань, спрямування педагогічного замовлення фахівцям, які входитимуть до цього середовища та забезпечуватимуть реалізацію процесів становлення ідентичності через професійну самопрезентацію студентів і фахівців, через експертне оцінювання та фасилітацію студентів фахівцями, а також рефлексивним самоаналізом студентів та фаховим аналізом, здійсненим експертами, відповідності професійного вибору студентів, що правитиме за основу для подальшого вдосконалення освітньо-професійного процесу вищої школи. Забезпечення педагогічної готовності викладачів-лікарів до створення навчально-професійного середовища здійснюється в межах циклового підвищення кваліфікації, яке зарекомендувало свою ефективність
Доп.точки доступа:
Касьянова, О. М.
Разумна, А. Г.
Каруник, К. Д.
Стриженко, Т. О.