Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гаргула Т. І.
Заглавие : Викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії студентам-іноземцям в дистанційних умовах: переваги і недоліки
Параллельн. заглавия :Teaching of clinical anatomy and operative surgery to foreign students in remote conditions: advantages and disadvantages
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т.20, № 1. - С. 98-102 (Шифр КУ27/2021/20/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: Вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії іноземними студентами в умовах дистанційного навчання має як низку переваги, так і недоліки, порівняно з традиційною формою. Використання он-лайн платформи Moodle (з навчальними матеріалами) та сервісу Microsoft Teams дало можливість проводити відеолекцї, семінарські заняття в режимі он-лайн із використанням інтерактивних методів навчання, які сприяють підвищенню мотивації та самостійності в іноземних студентів. “Віртуальне” проведення оперативних втручань при використанні інтерактивного методу – ділової гри дає змогу не лише вивчити етапи проведення операцій, а й закріпити алгоритм дій при різних обставинах. Застосування у навчальному процесі технологій віртуальної і доповненої реальності покращує засвоєння клінічної анатомії, дає можливість вдосконалити її хірургічну складову, що є особливо важливим у період відсутності можливості проведення навчальних операційThe study of clinical anatomy and operative surgery by foreign students in the context of distance learning has a number of advantages and disadvantages compared to the traditional form. The use of the online platform Moodle (with study materials) and the Microsoft Teams service made it possible to conduct video lectures and seminars online using interactive teaching methods that promote the motivation increase and independence of foreign students. "Virtual" operational interventions using an interactive method is a business game which allows not only to study the stages of operations but also to consolidate the algorithm of actions in different circumstances. The use of virtual and augmented reality technologies in the educational process becomes the clinical anatomy mastering better, makes it possible to improve its surgical component, which is especially important in the absence of the possibility of training operations