Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Котвіцька А. А., Яковлєва О. Ю.
Заглавие : Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2021. - Том 7, № 2. - С. 7-9 (Шифр СУ53/2021/7/2)
MeSH-главная: УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Аннотация: Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій
Доп.точки доступа:
Яковлєва, О. Ю.