Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Волкова А. В., Яковлєва О. Ю. Заглавие : Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацевтичного університету Параллельн. заглавия :А Аnalysis of brand forming tools of educational services at the national university of pharmacy Место публикации : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 30-39 (Шифр ФУ13/2021/4) MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES Аннотация: У результаті проведеного дослідження зроблено висновок, що позиціонування бренду освітньої послуги дає змогу виявити місце ЗВО серед конкурентів, визначити набір потреб в освітніх послугах і їхнє сприйняття споживачами. Досліджено роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги НФаУ. Визначено роль та можливості отримання інформації потенційними вступниками про НФаУ із веб-сайту університету. Проаналізовано місце НФаУ в міжнародних та українських рейтингах й визначено їхній вплив на формування бренду освітньої послуги НФаУ. На основі отриманих результатів побудовано карту позиціонування, індивідуалізації та ідентичності бренду освітньої послуги НФаУ Доп.точки доступа: Яковлєва, О. Ю. |