Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тозюк О. Ю., Кривов’яз О. В., Гуцол В. В., Коваль В. М.
Заглавие : Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету
Параллельн. заглавия :Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадськоїHigher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Доп.точки доступа:
Тозюк, О. Ю.
Кривов’яз, О. В.
Гуцол, В. В.
Коваль, В. М.