Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Готюр О. І., Деніна Р. В., Волинський Д. А., Кочержат О. І.
Заглавие : Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця
Параллельн. заглавия :The role of the student’s research work in the formation of a future professional
Место публикации : Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 85-88 (Шифр АУ50/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS
Аннотация: Науково-дослідна робота студентів (НДР) є невід’ємною складовою наукової діяльності кожного університету України і першим етапом у підготовці наукових кадрів, що зазвичай реалізується на кафедрах (студентські наукові гуртки) і в наукових структурних підрозділах університету (студентське наукове товариство) або на території лікувальних закладівОсновними завданнями науково-дослідної роботи студентів Івано-Франківського національного медичного університету є: залучення талановитої молоді до наукових досліджень, організація участі студентів в конкурсах студентських наукових робіт, студентських наукових конференціях, олімпіадах. Наукова робота студентів ІФНМУ здійснюється за загальновідомою схемою наукового аналізу. Керівництво НДР студентів здійснюють науково-педагогічні працівники університету. Їхнім основним завданням є допомога студентові в процесі опанування основ наукового пошуку, наданні консультацій та здійсненні контролю за виконанням роботи на всіх її стадіях. В ході НДР керівник допомагає обрати тему, сформулювати мету і завдання, рекомендує найважливішу літературу та джерела з проблематики роботи, оцінює зміст тексту у його окремих складових та у цілому, рекомендує внесення правок і доопрацювання певних частин роботиСистема науково-дослідної роботи є важливою складовою професійної підготовки майбутнього фахівця. Вона повинна бути спрямована на формування особистості медичного працівника, який, використовуючи набуті у вищій школі проектувальні (уміння планувати будь-який вид роботи), адаптаційні (уміння застосувати даний план у конкретних умовах), організаційні, мотиваційні, комунікативні, пізнавальні уміння, таким чином підвищить свою конкурентоспроможність на ринку праці
Доп.точки доступа:
Готюр, О. І.
Деніна, Р. В.
Волинський, Д. А.
Кочержат, О. І.