Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Baltov М., Bivolarski I., Sapunarova K.
Заглавие : Virtual autopsy (e-Autopsy) in the training of forensic students
Параллельн. заглавия :Віртуальна аутопсія (e-Autopsy) у навчанні студентів-медиків
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - С. 96-99 (Шифр КУ27/2019/Т.18/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ТРУП -- CADAVER
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Аннотация: Оn the Department of Pathology and Forensic Medicine at the Medical University of Plovdiv, virtual autopsy cases based on Clinicopathological Conferences have been developed with the purpose to compensate for the reduced number of direct sectional observations. Each case is presented in a training CD in two text formats (PDF and Word). These multivariate virtual autopsies are used during the training sessions in case of inability for direct sectional observation. Results. The survey of student's opinion at the Medical University of Plovdiv reveals their approval for pedagogical innovations, their criticism of some of the traditional methods of teaching, their rigor of teaching quality and their willingness to be actively involved in the training. Conclusions. Almost unanimous is the opinion of students about the importance of autopsy as an absolute must in their training. They believe that, although stressful, autopsy is a useful method in medical education and practiceНа кафедрі патології та судової медицини Медичного університету м. Пловдив розроблено комплекс ілюстрації конкретних випадків аутопсії на основі клініко-патологічних конференцій з метою використання під час аудиторних занять у випадку неможливості прямого спостереження за секційним дослідженням трупа. Кожен випадок представлений у вигляді навчального компакт-диску у двох текстових форматах (PDF та Word). Результати. За результатами опитування студентів медичного університету м. Пловдив, відоме їх схвальне ставлення до педагогічних інновацій та критику деяких традиційних методів навчання, а також їх вимогливість до якості викладання та готовність до активної участі в тренінгу. Більшість студентів вважають автопсію надзвичайно важливою та абсолютно необхідною для засвоєння матеріалу із предмету судова медицина. На їх думку аутопсія є корисним методом у медичній освіті та практиці. Висновок. Навчання на випадках віртуального розтину не може повністю замінити присутність в кімнаті для розтину через виключення тактильності, нюху і слуху, що обмежує загальне сенсорне сприйняття студентів. Проте, електронний розтин може бути активно використаний у процесі навчання студента в якості додаткового методу при неможливості класичного розтину
Доп.точки доступа:
Bivolarski, I.
Sapunarova, K.