Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Малик С. Л., Желіба Л. М., Медражевська Я. А., Семененко А. І., Хребтій Г. І. Заглавие : Досвід застосування інноваційних методик для формування клінічного мислення у студентів медичного університету Параллельн. заглавия :Experience of innovative methods application for the clinical thinking formation in the students of the medical university Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - С. 183-187 (Шифр КУ27/2019/Т.18/2) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION Аннотация: Мета роботи - оцінити ефективність застосування інноваційних методик викладання для стимулювання розвитку професійної ерудиції у студентів, для розвитку клінічного мислення і формування навичок, які знадобляться для терапевтичного огляду і діагностики. Матеріали та методи. У нашому дослідженні брали участь 60 студентів 4-го курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова, які на цей момент навчаються на кафедрі нервових хвороб. Усіх студентів, що брали участь в експерименті, поділено на три групи по 20 осіб у кожній. В групі А навчальний матеріал на практичних занять викладався за стандартною методикою; групі Б - у формі дискусії між викладачем та студентом; групі В - у формі ділової гри. Дослідження проводили протягом 4 занять. Наприкінці кожного заняття студенти відповідали на тести для визначення рівня засвоєння пройденого матеріалу. Усі розрахунки здійснювались за спеціальною програмою типу Microsoft Excel на комп’ютері типу IBM PC/AT. Результати. Внаслідок нашого експерименту з’ясувалось, що на практичних заняттях: студенти з групи А засвоювали матеріал на 45%; з групи Б - на 75%о; з групи В - на 90%. Висновки. Ділові ігри допомагають імітувати реальні ситуації у професії і тим самим розвивати вміння працювати з отриманою інформацією, дозволяють розкрити творчі можливості майбутнього лікаря та дають змогу навчатися на чужих і власних помилках без шкоди для пацієнта, сприяють гарному засвоюванню інформації. Активні технології навчання дають можливість успішно розвивати професійні компетенції, стимулювати і активізувати пізнавальні нахили у студентів, розвивати та оперувати клінічним мисленням Доп.точки доступа: Малик, С. Л. Желіба, Л. М. Медражевська, Я. А. Семененко, А. І. Хребтій, Г. І. |