Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Власова О. В.
Заглавие : Досвід застосування платформи «MIRO» за умов дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :Experience of using the «MIRO» platform for distance education
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 74-77 (Шифр КУ27/2023/22/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: астосування інтерактивних технологій полегшує педагогічний процес для викладача та покращує візуалізацію та сприйняття студентами навчального матеріалу. Одна з таких технологій – «Miro» – платформа для спільної віддаленої роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка може бути використана для складання проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей. Мета роботи – здійснити аналіз особливостей використання віртуальної дошки «Miro» під час дистанційного навчання і визначити її переваги та недоліки. Результати. Під час отриманого зворотного зв’язку від студентів 90% респондентів дали позитивні відгуки після використання цієї дошки, у 10% виникли труднощі з її використанням. Висновок. Використання інтерактивної дошки «Miro» допомагає стимулювати у студентів інтерес та особисту мотивацію до дослідження теми та отримання відповідних навиківThe use of interactive technologies facilitates the pedagogical process for the teacher and improves the visualization and perception of the educational material by the students. One of such technologies is «Miro», a platform for collaboration of distance work by means of online board. The board can be used for working out projects, creatures, design- concepts, brainstorming and educational purposes. The purpose of the work – to analyze the features of using «Miro» virtual board during distance learning and to determine its advantages and disadvantages. The results. While getting the feedback from the students, 90% of respondents gave positive opinion after using this board, 10% had difficulties when using it. Conclusion. Using the «Miro» interactive board helps to stimulate students’ interest and personal motivation to investigate the topic and acquire relevant skills