Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульгай А. Г., Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.
Федонюк, Л. Я.
Мудра, А. Є.
Олещук, О. М.