Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бодяка В. Ю.
Заглавие : Вплив онлайн навчання на рівень знань студентів з дисципліни «Онкологія та радіаційна медицина у тому числі»
Параллельн. заглавия :The influence of online learning on the level of students’ knowledge on the discipline «Oncology and radiation medicine including»
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 89-92 (Шифр КУ27/2024/23/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
РАДИАЦИОННАЯ ОНКОЛОГИЯ -- RADIATION ONCOLOGY
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Мета роботи - оцінити ефективність засвоєння знань студентами, які вивчали дисципліну «Онкологія та радіаційна медицина у т. ч.» в онлайн та офлайн режимах шляхом порівняння результатів заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Для реалізації мети здійснили оцінку результатів складання заключного модульного контролю у 608 студентів. Групу порівняння сформували із 236 студентів, що навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі, а основну групу - з 372 студентів, що навчалися в онлайн-режимі, однак частина з них складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі (перша підгрупа), а інші - в офлайн-режимі (друга підгрупа). У всіх підгрупах здійснювали комплексне оцінювання результатів заключного модульного контролю за трьома складовими: 1) тестові завдання (за допомогою серверу дистанційного навчання moodle); 2) практична навичка у вигляді клінічної задачі з п’ятьма варіантами відповідей; 3)усні відповіді на 3 запитання. Результати оцінювали за п ’ятибальною системою, оцінки конвертували у бали. Результати. При порівнянні результатів модульного контролю в підгрупах другої групи встановлено, що при складанні модуля в онлайн-режимі відсоток оцінок «4» і «5» достовірно більший, а відсоток оцінок «2» і «З» - менший, ніж при складанні в офлайн-режимі. Поетапний аналіз успішності дав змогу встановити, що таке переважання реалізується за рахунок кращих оцінок при складанні тестового комп ’ютерного контролю та усного опитування, тобто, на етапах, під час яких студент може скористатися ще одним комп’ютером для пошуку відповіді або підказкою іншого студента, а викладач не в змозі проконтролювати цей процес. Висновки. 1. Онлайн-навчання необхідно використовувати в окремих випадках, при вивченні теоретичного матеріалу, з періодичним опитуванням або складанням проміжного модульного контролю в офлайн-режимі. 2. Для об’єктивного оцінювання рівня знань студентів заключний модульний контроль при онлайн- режимі навчання необхідно проводити виключно в офлайн-режиміThe purpose of the work - to assess the effectiveness of knowledge mastering by the students who studied the discipline «Oncology and radiation medicine, including» in online and offline modes by comparing the results of the final modular control. Materials and methods. In order to achieve the goal, the results of the final module control of608 students were evaluated. The comparison group was formed from 236 students who studied and passed the final module control in the offline mode, and the main group -from 3 72 students who studied in the online mode, but some of them took thefinal module control in the online mode (first subgroup, and others in offline mode (the second subgroup). In all subgroups, a comprehensive evaluation of the results of the final module control was carried out in three components: 1) test tasks (using the moodle distance learning server); 2) a practical skill in the form ofa clinical problem with five answer options; 3) oral answers in 3 questions. The results were evaluated according to a five-point scale, the evaluations were converted into grades. The results. When comparing the results of the module control in the subgroups of the second group, it has been established that the percentage of grades «4» and «5» is significantly higher when completing the module online, and the percentage of grades «2» and «3» is lower than when it is completed offline, mode A step-by-step analysis of success made it possible to establish that such a predominance is realized at the expense of better grades when completing the test computer control and oral survey; that is, at the stages during which the student can use one more computer to search for an answer or another student’s prompt, and the teacher is unable to control this process