Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тодорів Т. В., Воронич-Семченко Н. М.
Заглавие : Оцінка платформ для дистанційного навчання в освітньому процесі в умовах сьогодення
Параллельн. заглавия :Evaluation of platforms for distance learning in the educational process under conditions of the current context
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 97-101 (Шифр КУ27/2024/23/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
Аннотация: Повномасштабне вторгнення в Україну та воєнні дії, які тривають дотепер, мають значний вплив на всі аспекти життя людини, зокрема соціальний розвиток і освіту, що змусило активізувати управління ризиками в надзвичайних ситуаціях. За таких умов найбезпечнішою формою організації навчання є дистанційна. Мета - здійснити аналіз дистанційних методів навчання та самонавчання учасників освітнього процесу під час воєнних реалій та перспектив їх розвитку у післявоєнний час. Матеріали і методи. Здійснено огляд різних доступних онлайн-платформ, їх порівняння щодо основних функцій, переваг, операційних систем, у яких вони підтримуються, інтерфейсу користувача та кількості осіб, які можуть брати участь, а також безпеки та обмежень. Результати. Онлайн-навчання - це один із способів підтримання освіти під час військових дій для студентів і викладачів. Багато закладів освіти перейшли на змішану та дистанційну форму і зосередилися на інтеграції технологій для навчання студентів вдома. Онлайн-платформи стали важливою частиною освітнього процесу та надання інформації в сьогоднішніх реаліях. Висновок. Описані сучасні онлайн-платформи дають можливість суттєво збільшити ефективність навчального процесу' закладів вищої освіти. Для України важливим пріоритетом сьогодення є створення та удосконалення платформатизованого навчання, яке розглядається частиною досягнення нової якості освітиThe full-scale invasion of Ukraine and the ongoing hostilities have a significant impact on all aspects of human life, including social development and education, which has forced the intensification of emergency risk management. Under such conditions, distance learning is the safest form of education organization. Aim - to analyze the distance learning methods for teaching and self-education of the participants in the educational process during the war realities and the prospects for their development in the post-war period. Materials and methods. An overview of the various available online platforms was provided, comparing them in terms of key functions, benefits, operating systems they are supported in, user interface and the number of people who can participate, as well as security and limitations. Results. Online teaching is one of the ways to maintain education for students and teachers during military operations. Many educational institutions have passed to compound and distance form and focused on integrating technology to teach students at home. Online platforms have become an important part of the educational process and information provision in today’s realities. Conclusion. The described modern online platforms provide an opportunity to increase significantly the effectiveness of the educational process of higher education institutions. For Ukraine, an important priority’ today is the creation and improvement of the platform learning, which is considered as a part of the achievement of a new· quality of education
Доп.точки доступа:
Воронич-Семченко, Н. М.