Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Банчук, М. В.
Вітенко, І. С.
Ковальчук, Л. Я.
Москаленко, В. Ф.
Вороненко, Ю. В.
Ждан, В. М.
Запорожан, В. М.
Пашко, К. О.
Черних, В. П.
Казаков, В. М.
Ліщенко, Н. О.
Господарський, І. Я.
Чайковський, Ю. Б.
Никоненко, О. С.
Усинська, О. С.
Нейко, Є. М.
Федорців, О. Є.
Колесник, Ю. М.
Лісовий, В. М.
Пішак, В. П.
Сахарова, І. Є.
Івченко, В. К.
Педанов, Ю. Ф.
Мінцер, О. П.
Лоскутов, О. Є.
Крекотень, О. М.
Яшан, О. І.
Лепявко, А. А.
Олійник, О. В.
Шкробот, С. І.
Гнатюк, Р. М.
Хміль, С. В.
Волосовець, О. П.
Мельник, І. В.
Мисула, І. Р.
Яворовський, О. П.
Бобирьов, В. М.
Бажора, Ю. І.
Гриценко, І. С.
Талалаєнко, О. М.
Стеченко, Л. О.
Шаповал, С. Д.
Глушко, Л. В.
Лобода, В. Ф.
Кривенко, В. І.
Шідловський, В. О.
Капустник, В. А.
Коломоєць, М. Ю.
Лещинский, П. Т.
Гоженко, А. І.
Головаха, М. Л.
Олійник, І. В.
Галникіна, С. О.
Фещенко, І. І.
Штанько, С. В.
Остапюк, Л. І.
М’ясников, В. Г.
Шешукова, О. В.
Кресюн, В. Й.
Кайдалова, Л. Г.
Первак, М. Б.
Раскалєй, В. Б.
Дмитрієва, С. М.
Середюк, Н. М.
Нерянов, Ю. М.
Скакун, М. П.
Міхалін, М. О.
Геруш, І. В.
Смирнов, С. М.
Макулькін, Р. Ф.
Прокопчук, А. І.
Хміль, М. С.
Булах, І. Е.
Бойчук, Т. М.
Чернишенко, Т. І.
Старча, Т. М.
Шкробот, С. І.
Гнатюк, Р. М.
Городиська, Н. М.
Котлубєй, О. В.
Козак, Г. І.
Одринський, В. А.
Мізюк, М. І.
Балацька, Н. І.
Воронцова, Т. О.
Цідилко, У. М.
Никитюк, С. О.
Ситник, І. О.
Боднар, Я. Я.
Федонюк, Я. І.
Олійник, О. В.
Марценюк, В. П.
Усинська, О. С.
Мілевська, Л. С.
Яшан, О. І.
Гуменна, І. Є.