Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” [Text] = Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology” / І. Д. Спіріна [та ін.]> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Annotation: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів Additional Access Points: Спіріна, І. Д. Рокутов, С. В. Тимофєєв, Р. М. Шорніков, А. В.
There are no free copies
|