> Cipher: 23823/2021/2 Journal 2021year № 2 Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18 Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art. Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art. Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87 Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89 The copies are in the departments: total 1 Free: 1 |