Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2010year,N 4
Interesting articles :
Огарь С.В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І.С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т.А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В.О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т.В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А.С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л.Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н.М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л.А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І.М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М.В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В.М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л.М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В.М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С.Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н.Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н.Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С.М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н.В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л.С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М.С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І.Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В.Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І.Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С.І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П.Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П.Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З.П. Модульний підхід/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С.М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О.В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І.Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С.І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О.В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С.І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С.І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.104-106.)
Шпонька І.С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М.М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В.З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Interesting articles :
Additional Access Points:
Огарь, С. В.
Чекман, І. С.
Хомазюк, Т. А.
Ульянов, В. О.
Сорокман, Т. В.
Сон, А. С.
Грицан, Л. Д.
Бондаренко, Н. М.
Ільницька, Л. А.
Білай, І. М.
Гребенник, М. В.
Василюк, В. М.
Іванець, Л. М.
Воронич-Семченко, Н. М.
Бобирьов, В. М.
Чечотіна, С. Ю.
Кузякіна, Н. Є.
Новосьолова, Н. Ф.
Андрейчин, С. М.
Банадига, Н. В.
Білик, Л. С.
Гнатюк, М. С.
Господарський, І. Я.
Гощинський, В. Б.
Дзюбановський, І. Я.
Климнюк, С. І.
Мазур, П. Є.
Мандзій, З. П.
Марчишин, С. М.
Олійник, О. В.
Пайкуш, М. А.
Сагаль, І. Р.
Сміян, С. І.
Ткачук, О. В.
Швидкий, О. В.
Шегедин, М. Б.
Шкробот, С. І.
Шпонька, І. С.
Савула, М. М.
Свиридюк, В. З.
Пляка, Л. В.
Горчакова, Н. О.
Борисова, І. С.
Бреус, В. Є.
Сокольник, С. В.
Добровольський, В. В.
Кабачний, В. І.
Терещук, Б. П.
Шумлянський, І. В.
Дарій, В. І.
Криськів, О. І.
Бондар, Л. П.
Поляк, О. Б.
Багрій, М. М.
Дев’яткіна, Т. О.
Чикор, Т. О.
Руда, М. М.
Рогальський, І. О.
Слободян, Н. Є.
Слабий, О. Б.
Ястремська, С. О.
Корильчук, Н. І.
Бенедикт, В. В.
Ткачук, Н. І.
Голуб, Г. Р.
Горошко, Є. Л.
Мишаківська, Л. С.
Кліщ, І. М.
Шнайда, М. І.
Лавра, О. Г.
Личковський, Е. І.
Боярчук, О. Р.
Слаба, У. С.
Мислицький, В. Ф.
Будь, Н. В.
Смачило, І. С.
Венгер, О. П.
Мілевська-Вовчук, Л. С.
Короленко, Г. С.
Сливка, Ю. І.
Копетчук, В. А.
Березуцький, В. І.
Швигар, Л. В.
Горанський, Ю. І.
Томаровська, Т. О.
Черешнєва, Є. В.
Січкоріз, О. Є.
Рижов, О. А.
Бабінець, Л. С.
Мартинюк, Л. П.
Важнича, О. М.
Колот, Е. Г.
Чернець, Т. Ю.
Гнатюк, Р. М.
Коноваленко, С. О.
Боцюк, Н. Є.
П’ятночка, В. І.
Романюк, Л. Б.
Кралюк, О. С.
Кузнець, О. С.
Тюріна, В. Ф.
Грималюк, О. І.
Юзьків, Л. Р.
Ткачук, С. С.
Смашна, О. Є.
Салій, З. В.
Козлов, С. В.
Яворський, П. В.
Єгоров, К. Ю.
Караванська, І. Л.
Перькова, Г. В.
Стоянов, О. М.
Лебідь, О. П.
Чемересюк, І. Г.
Хрущ, О. В.
Хубєтова, І. В.
Райкова, Т. С.
Бушуєва, І. В.
Демченко, В. О.
Зарічнп, Т. П.
Білоус, М. В.
Кандибей, Н. В.
Пругло, Є. С.
Творко, В. М.
Наумова, Л. В.
Радецька, Л. В.
Кравчук, Н. В.
Василюк, В. В.
Лихацька, Т. В.
Смачило, І. В.
Гаврилюк, М. Є.
Ярема, Н. З.
Бількевич, Н. А.
Бугай, Б. Г.
Бутвін, І. М.
Верещагіна, Н. Я.
Хабарова, Н. А.
Ковальчук, М. Ф.
Данилевич, Ю. О.
Шев'як, П. І.
Гаргула, Т. І.
Рега, Н. І.
Криницька, І. Я.
Максимова, В. В.
Локай, Б. А.
Галіяш, Н. Б.
Креховська-Лепявко, О. М.
Яворська, І. В.
Петренко, Н. В.
Городецький, В. Є.
Боровик, І. О.
Корильчук, Т. Б.
Ляшенко, І. І.
Перейма, В. Р.
Бенца, О. І.
Герасимець, Ю. М.
Свистун, Р. В.
Луговий, О. Б.
Поляцко, К. Г.
Нагірний, Я. П.
Творко, М. С.
Малярчук, Г. Р.
Борак, В. П.
Марків, І. М.
Цяпа, Ю. М.
Мерецька, І. В.
Лихацька, В. О.
Гаріян, М. П.
Кернична, І. З.
Демидяк, О. Л.
Бердей, Т. С.
Щур, М. І.
Буцкин, Л. В.
Борак, В. В.
Лепявко, А. А.
Коморовський, Р. Р.
Бондар, Р. Я.
Гусак, С. Р.
Антохіна, С. І.
Лєньков, О. М.
Кузнєцова, О. В.
Ясінська, О. В.
Несторович, Я. М.
Сновида, Л. Т.
Мисула, Ю. І.
Гара, І. І.
Бударна, О. Ю.
Сохор, Н. Р. Мисула М. С.
Гриценко, П. О.
Алексеєнко, О. О.
Сулоєв, К. М.
Федченко, М. П.
Мальцев, І. О.
Легеза, О. А.
Чекан, С. М.
Бондарева, В. О.
Гордійчук, С. В.
Горай, О. В.
Махновська, І. Р.