Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2012year,N 2
Interesting articles :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Interesting articles :
Additional Access Points:
Моісеєнко, Р. О.
Ковальчук, Л. Я.
Вороненко, В. В.
Москаленко, В. Ф.
Вітенко, І. С.
Вороненко, Ю. В.
Запорожан, В. М.
Думанський, Ю. В.
Мороз, В. М.
Черних, В. П.
Зіменковський, Б. С.
Дзяк, Г. В.
Мінцер, О. П.
Лісовий, В. М.
Ждан, В. М.
Колесник, Ю. М.
Бойчук, Т. М.
Чекман, І. С.
Рожко, М. М.
Хвисюк, О. М.
Івченко, В. К.
Никоненко, О. С.
Іоффе, О. Ю.
Олійник, Е. В.
Федчишин, Н. О.
Пахаренко, Л. В.
Скрипник, Н. В.
Толстанов, О. К.
Волосовець, О. П.
Яворовський, О. П.
Мельник, І. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Кресюн, В. Й.
Талаєнко, О. М.
Гумінський, Ю. Й.
Гриценко, І. С.
Гжегоцький, М. Р.
Перцева, Т. О.
Голяновський, О. В.
Марковський, В. Д.
Бобирьов, В. М.
Нерянов, Ю. М.
Геруш, І. В.
Ерстенюк, Г. М.
Марченко, В. Г.
Сімрок, В. В.
Шаповал, С. Д.
Кульбака, В. С.
Шумко, Б. І.
Стефанко, С. Л.
Дубій, П. Ф.
П'ятницький, Ю. С.
Остапюк, Л. І.
Штанько, С. В.
Чернецька, О. В.
Черній, В. І.
Фоміна, Л. В.
Огарь, С. В.
Солонинко, І. І.
Науменко, Л. Ю.
Денисенко, С. В.
Перцев, Д. П.
Білаш, С. М.
Компанієць, В. М.
Ходоровський, В. М.
Капечук, В. В.
Жеребкін, В. В.
Смірнов, С. М.
Дмитрієва, С. М.
Меллін, В. М.
Федонюк, Л. Я.
Пасєчко, Н. В.
Фещенко, І. І.
Волосовець, О. П.
Баранніков, К. В.
Вітенко, І. С.
Мельник, І. В.
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.
Чубатий, А. І.
Чешук, В. Є.
Варнавська, Л. Г.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.
Опаріна, Т. П.
Первак, М. Б.
Костюкова, Н. Ю.
Полеся, Т. Л.
Башинська, О. І.