Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я.Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н.О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І.В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л.Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О.К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І.О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л.В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В.М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В.І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В.Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В.О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К.О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І.М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В.К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П.Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М.Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О.М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О.Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І.С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І.О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О.В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М.І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С.Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М.М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л.Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І.Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А.М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І.Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П.І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Андрющенко, В. П.
Бєленічев, І. Ф.
Бірюков, В. С.
Бондар, Я. Я.
Горчакова, Н. О.
Єршова-Бабенко, І. В.
Ковальчук, Л. Я.
Колоскова, О. К.
Крицький, І. О.
Лимар, Л. В.
Лісовий, В. М.
Лупальцов, В. І.
Марченко, В. Г.
Мойсеєнко, В. О.
Москаленко, Л. К.
Нарійчук, М. Д.
Нерянов, Ю. М.
Пашко, К. О.
Свінціцький, А. С.
Сергета, І. В.
Сологор, І. М.
Тащук, В. К.
Фомін, П. Д.
Хара, М. Р.
Хвисюк, О. М.
Холодкова, О. Л.
Чекман, І. С.
Черкасов, В. Г.
Чорна, І. О.
Шальнова-Козаченко, О. В.
Швед, М. І.
Шевчук, С. Г.
Багрій, М. М.
Котляренко, Л. Т.
Господарський, І. Я.
Пришляк, А. М.
Ткаченко, П. І.
Педанов, Ю. Ф.
Андрющенко, Д. В.
Бухтіярова, Н. В.
Сельський, П. Р.
Голота, Л. Г.
Куцебо, О. М.
Максимлюк, В. І.
Іванова, Л. А.
Бліхар, В. Є.
Капустник, В. А.
Ольховський, В. О.
Ворощук, Р. С.
Цодікова, О. А.
Никула, Т. Д.
Кравченко, В. І.
Кашуба, М. О.
Дорошенко, В. О.
Алєксандрова, О. Є.
Костенко, В. Г.
Іванчук, П. Р.
Шепетько, Є. М.
Файфура, В. В.
Нескоромна, Н. В.
Шумейко, О. В.
Дзевульська, І. В.
Лігоненко, О. В.
Пасєчко, Н. В.
Воронич-Семченко, Н. М.
Кліщ, І. М.
Ястремська, С. О.
Пришляк, І. В.
Резвіна, К. Ю.
Гоженко, А. І.
Павлов, С. В.
Волошин, В. Д.
Небесна, Т. Ю.
Медянова, О. В.
Венгер, І. К.
Прунчак, С. І.
Гощинський, П. В.
В'юн, В. В.
Хижняк, В. В.
Ягнюк, А. І.
Бринцова, С. С.
Кондратюк, В. А.
Гомза, Я. Ю.
Знаменська, І. В.
Поліщук, О. Ю.
Повч, О. А.
Бондаренко, Ю. І.
Жадан, І. А.
Казак, Л. І.
Савченко, Н. В.
Ковальчук, О. І.
Зубаха, А. Б.
Мартинюк, Л. П.
Осташевська, Т. Г.
Попадинець, О. Г.
Коноваленко, С. О.
Макулькін, Р. Ф.
Дацко, Т. В.
Франчук, В. В.
Головата, Т. К.
Фурдела, М. Я.
Орел, Ю. М.
Андрійчук, О. В.
Різниченко, А. О.
Чуєва, І. О.
Беденюк, А. Д.
Твердохліб, В. В.
Гусак, О. М.
Доброродній, В. Б.
Мальований, В. В.
Чонка, І. І.
Смачило, І. І.
Мисак, А. І.
Футуйма, Ю. М.
Смачило, І. В.
Нестерук, С. О.
Доброродній, А. В.
Крицький, І.О.
Воронцова, Т. О.
Кінаш, М. І.
Кубей, І. В.
Шульгай, Л. М.
Крицька, Г. А.
Марущенко, О. А.
Перцев, Д. П.
Сіда, Ю. С.
Сокол, К. М.
Дехтярук, І. А.
Осташевська