Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л.Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С.В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т.В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О.В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г.І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А.Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л.М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л.В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С.М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І.В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В.Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І.М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І.І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І.А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К.Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А.Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А.Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л.М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М.І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О.П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В.Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило (стр.90-93)
Кукуруз Я.С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А.М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П.А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк (стр.103-105)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Л. Я.
Огарь, С. В.
Князевич-Чорна, Т. В.
Омельчук, С. Т.
Курята, О. В.
Півторак, К. В.
Кліщ, Г. І.
Заволович, А. Й.
Унгурян, Л. М.
Швед, М. І.
Глушко, Л. В.
Смірнов, С. М.
Ніженковська, І. В.
Лисенко, В. Й.
Лучко, І. М.
Голуб, І. І.
Хрипаченко, І. А.
Бурда, К. Л.
Гулюк, А. Г.
Бобак, М. І.
Славута, О. П.
Шатило, В. Й.
Кукуруз, Я. С.
Вієвська, А. М.
Гасюк, П. А.
Ковальчук, О. Л.
Черних, В. П.
Грищук, М. І.
Велика, Н. В.
Карапетян, К. Г.
Феджага, І. В.
Бачинський, В. Т.
Мельник, О. А.
Пасечко, Н. В.
Чаплинська, Н. В.
Победьонна, Г. П.
Глушаченко, О. О.
Лисенко, С. В.
Ємельяненко, І. В.
Курапов, Є. П.
Заліпська, І. Я.
Парасочкіна, В. В.
Крикляс, В. Г.
Фізор, Н. С.
Кушик, М. Л.
Педанов, Ю. Ф.
Копетчук, В. А.
Сличко, І. Й.
Гевкалюк, Н. О.
Беденюк, А. Д.
Попадинець, О. Г.
Аністратенко, Т. І.
Караванська, І. Л.
Ванчуляк, О. Я.
Науменко, І. А.
Мартинюк, Л. П.
Позур, Н. З.
Добрін, Б. Ю.
Головченко, О. І.
Воронич-Семченко, Н. М.
Ворхлик, М. І.
Зевако, В. І.
Дмитрієва, Н. Б.
Черкашина, О. О.
Прокоп, І. А.
Гоженко, А. І.
Гордійчук, С. В.
Яловенко, В. А.
Щерба, В. В.
Максимлюк, В. І.
Венгер, І. К.
Гусак, О. М.
Доброродній, В. Б.
Мальований, В. В.
Чонка, І. І.
Смачило, І. І.
Футуйма, Ю. М.
Герасимюк, Н. І.
Лойко, І. І.
Романюк, Т. В.
Шандрук, Т. В.
Чорненький, М. В.