Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 4 Цікаві статті : Ковальчук Л.Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6) Ковальчук Л.Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11) Огарь С.В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16) Князевич-Чорна Т.В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19) Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23) Курята О.В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27) Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31) Кліщ Г.І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38) Заволович А.Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40) Унгурян Л.М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43) Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46) Глушко Л.В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49) Смірнов С.М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52) Ніженковська І.В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57) Лисенко В.Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59) Лучко І.М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62) Голуб І.І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69) Хрипаченко І.А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73) Бурда К.Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76) Гулюк А.Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78) Гулюк А.Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80) Унгурян Л.М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83) Бобак М.І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86) Славута О.П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89) Шатило В.Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило (стр.90-93) Кукуруз Я.С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96) Вієвська А.М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102) Гасюк П.А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк (стр.103-105) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Ковальчук, Л. Я. Огарь, С. В. Князевич-Чорна, Т. В. Омельчук, С. Т. Курята, О. В. Півторак, К. В. Кліщ, Г. І. Заволович, А. Й. Унгурян, Л. М. Швед, М. І. Глушко, Л. В. Смірнов, С. М. Ніженковська, І. В. Лисенко, В. Й. Лучко, І. М. Голуб, І. І. Хрипаченко, І. А. Бурда, К. Л. Гулюк, А. Г. Бобак, М. І. Славута, О. П. Шатило, В. Й. Кукуруз, Я. С. Вієвська, А. М. Гасюк, П. А. Ковальчук, О. Л. Черних, В. П. Грищук, М. І. Велика, Н. В. Карапетян, К. Г. Феджага, І. В. Бачинський, В. Т. Мельник, О. А. Пасечко, Н. В. Чаплинська, Н. В. Победьонна, Г. П. Глушаченко, О. О. Лисенко, С. В. Ємельяненко, І. В. Курапов, Є. П. Заліпська, І. Я. Парасочкіна, В. В. Крикляс, В. Г. Фізор, Н. С. Кушик, М. Л. Педанов, Ю. Ф. Копетчук, В. А. Сличко, І. Й. Гевкалюк, Н. О. Беденюк, А. Д. Попадинець, О. Г. Аністратенко, Т. І. Караванська, І. Л. Ванчуляк, О. Я. Науменко, І. А. Мартинюк, Л. П. Позур, Н. З. Добрін, Б. Ю. Головченко, О. І. Воронич-Семченко, Н. М. Ворхлик, М. І. Зевако, В. І. Дмитрієва, Н. Б. Черкашина, О. О. Прокоп, І. А. Гоженко, А. І. Гордійчук, С. В. Яловенко, В. А. Щерба, В. В. Максимлюк, В. І. Венгер, І. К. Гусак, О. М. Доброродній, В. Б. Мальований, В. В. Чонка, І. І. Смачило, І. І. Футуйма, Ю. М. Герасимюк, Н. І. Лойко, І. І. Романюк, Т. В. Шандрук, Т. В. Чорненький, М. В. |