Назва журналу :Вища школа -2012р.,N 11 Цікаві статті : Сухарніков Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України/ Ю. Сухарніков (стр.7-24) Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/ І. Пендзей (стр.25-35) Якубов Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки/ Ф. Якубов [и др.] (стр.36-43) Артюх С. Один із шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України/ С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло (стр.44-48) Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/ Г. Башнянин, П. Мисловський (стр.49-63) Чернігівська Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів/ Н. Чернігівська (стр.64-70) Галиця О. Безмашинниц програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ/ О. Галиця (стр.71-76) Іванова О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання/ О. Іванова (стр.77-82) Шрайберг Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду?/ Я. Шрайберг (стр.83-119) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Сухарніков, Ю. Пендзей, І. Якубов, Ф. Артюх, С. Башнянин, Г. Чернігівська, Н. Галиця, О. Іванова, О. Шрайберг, Я. Абдулгазіс, У. Лазуренко, О. Мисловський, П. Большаков, А. Махотіло, К. Марковська, О. |