Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2014р.,N 3 (дод.)
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Система рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Абатуров, О. Є.
Авраменко, Н. В.
Бачук-Понич, Н. В.
Безрук, Т. О.
Бербець, А. М.
Бідзіля, П. О.
Бойчук, Т. М.
Борейко, Л. Д.
Булик, Р. Є.
Буряк, О. Г.
Височанська, Т. П.
Вовченко, М. Б.
Волосовець, О. П.
Волосовець, А. О.
Вороненко, Ю. В.
Гиря, О. М.
Годлевський, Л. С.
Гончарова, Н. Г.
Грищенко, О. В.
Громовик, Б. П.
Губка, В. О.
Гулей, Л. О.
Доля, В. С.
Ждан, В. М.
Івченко, В. К.
Ілащук, Т. О.
Камишний, О. М.
Кірсанова, О. В.
Ковальчук, Л. Я.
Колесник, Ю. М.
Корнієнко, Г. В.
Кравченко, В. І.
Крушинська, Т. Ю.
Кудієвський, А. В.
Кущ, О. Г.
Лашкул, Д. А.
Леженко, Г. О.
Мисула, І. Р.
Мороз, В. М.
Наварчук, Н. М.
Нагорна, Н. В.
Нерянов, Ю. М.
Никоненко, О. С.
Ніцович, І. Р.
Павленко, О. В.
Павлюченко, М. І.
Пюрик, В. П.
Резніченко, Н. Ю.
Сажин, С. І.
Семеняк, А. В.
Сидорчук, А. С.
Сирцов, В. К.
Сорокман, Т. В.
Тихоновський, О. В.
Фастовець, О. О.
Чебан, В. І.
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Шпонька, І. С.
Шумна, Т. Є.
Бабієнко, В. В.
Височина, І. Л.
Барковський, Д. Є.
Безрук, В. В.
Жадько, В. А.
Малик, Ю. Ю.
Савка, І. Г.
Букатару, Ю. С.
Черновська, Н. В.
Нечитайло, Ю. М.
Кривопустов, С. П.
Турчина, Н. С.
Вдовиченко, Ю. П.
Кресюн, Н. В.
Бессараб, Г. І.
Бобрицька, В. В.
Терещук, С. І.
Денисенко, О. І.
Мозуль, В. І.
Скрипник, І. М.
Сімрок, В. В.
Микитюк, О. П.
Топол, І. О.
Соколовська, І. А.
Дзюбановський, І. Я.
Чугунов, В. В.
Дмитряков, В. О.
Городкова, Ю. В.
Доценко, С. Я.
Кременчуцький, Г. М.
Морозова, О. В.
Резніченко, Ю. Г.
Бакалюк, Т. Г.
Гумінський, Ю. Й.
Бордюгова, О. В.
Дудчак, О. П.
Компанієць, В. М.
Губка, О. В.
Андрієць, О. А.
Волосовець, Т. М.
Деркач, Л. З.
Сидорчук, Л. І.
Макєєва, Л. В.
Сокольник, С. В.
Котелевський, Р. А.
Оленович, О. А.
Литвин, К. Ю.
Короленко, Г. С.
Романова, Ю. Г.
Петренко, Л. Л.
Кабаченко, О. В.
Семенюк, Т. О.
Грицюк, М. І.
Перижняк, А. І.
Кузьменко, А. Я.
Мінцер, О. П.
Біднюк, К. А.
Омельянчик, В. М.
Коровай, С. В.
Гасюк, Г. Д.
Мазулін, О. В.
Давиденко, Г. М.
Разумний, Р. В.
Сіротченко, Т. А.
Деген, А. С.
Беденюк, А. Д.
Візір, В. А.
Лур’є, І. К.
Скалозубов, М. О.
Кравченко, Т. В.
Степанський, Д. О.
Головаха, М. Л.
Врублевська, С. В.
Пашкова, О. Є.
Голяченко, А. О.
Фоміна, Л. В.
Дубова, Г. В.
Возна, І. В.
Децик, Д. А.
Мазур, І. П.
Пермінов, О. Б.
Москалюк, В. Д.
Потоцька, О. І.
Алієва, О. Г.
Гінгуляк, М. Г.
Соболь, С. П.
Шевченко, О. П.
Бондарєва, В. О.
Герасименко, О. М.
Нікіфоров, О. А.
Грідіна, І. Б.
Ломейко, О. О.
Пентелейчук, Н. П.
Навчук, І. В.
Логінова, І. О.
Вернер, О. М.
Баязітов, М. Р.
Єрьоміна, А. К.
Самура, І. Б.
Дацко, А. Й.
Левицька, О. Р.
Ярко, Н. Б.
Горілик, А. В.
Марченко, А. В.
Поліщук, Н. М.
Доброродній, В. Б.
Смачило, І. І.
Шандрук, Т. В.
Деміденко, О. В.
Рекалов, Д. Г.
Самура, Б. Б.
Русакова, Л. В.
Кравченко, С. В.
Афанасьєв, А. В.
Баніт, О. В.
Лебединець, М. Г.
Лебединець, О. М.
Каменщик, А. В.
Гладун, К. В.
Ярцева, М. О.
Левицька, Л. В.
Лавріненко, О. М.
Полеся, Т. Л.
Тихолаз, В. О.
Лимаренко, М. П.
Вільчевська, К. В.
Марченко, К. М.
Кокарь, О. О.
Возний, О. В.
Головко, М. Г.
Грушка, В. А.
Клименко, А. В.
Никоненко, А. О.
Гайдаржі, Е. І.
Охріменко, Г. І.
Ярмошук, І. Р.
Сидорчук, І. Й.
Сидорова, І. В.
Зідрашко, Г. А.
Попелюк, Н. О.
Волікова, О. А.
Кушнєрова, О. А.
Гриценко, П. О.
Алєксєєнко, О. О.
Мальцев, І. О.
Чекан, С. М.