Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Родіонова В. В., Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С. Назва : Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) Паралельн. назви :Experience of training students for participation in the All-ukrainian student’s competition in clinical immunology and allergology (results of teachers and look of students) Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 78-81 (Шифр МУ7/2016/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Анотація: У роботі представлено узагальнення досвіду з проведення І етапу студентської олімпіади з клінічної імунології та алергології в рамках підготовки студентів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади. Метою проведеної роботи було показати можливі шляхи підвищення навчальної мотивації студентів та якості навчання на клінічному циклі. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 та профпатології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” протягом 3-х років проводиться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади, в якій беруть участь студенти 5, 6 курсів. Описано етапи, які входять до програми внутрішньовузівської олімпіади. У висновках надаються рекомендації: проведення фахової олімпіади надає змогу підвести підсумки роботи з викладання дисципліни “Клінічна імунологія та алергологія”; змагання сприяють виконанню мети і головного завдання вузу і кожного викладача - підвищення якості підготовки кваліфікованих спеціалістів; проведення І етапу та підготовку до ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади бажано здійснювати із залученням провідних фахівців - практичних лікарів, що надає змогу студентам отримати не тільки глибокі теоретичні знання, але й практичний досвід, що загалом сприяє самоствердженню студентів та підвищенню науково-практичного потенціалу студентського корпусу Дод.точки доступу: Родіонова, В. В. Коваленко, О. М. Ніколаєнко-Камишова, Т. П. Собко, С. В. Хмель, О. С. |