Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Назва : Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”
Паралельн. назви :Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Тимофєєв, Р. М.
Шорніков, А. В.