Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В. Назва : Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” Паралельн. назви :Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology” Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92 (Шифр МУ7/2016/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Анотація: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів Дод.точки доступу: Спіріна, І. Д. Рокутов, С. В. Тимофєєв, Р. М. Шорніков, А. В. |