Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дебич М.
Назва : Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50 (Шифр 21876/2017/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.