Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кірик Т.
Назва : Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ
Паралельн. назви :Philosophy of education on humanism, neohumanism and noohumanism in higher education of Ukraine-XXI
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 32-38 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Анотація: У статті показано необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Серед перспективних засобів - застосування в сучасних умовах забутого поняття «неогуманізм» та удосконаленої філософії освіти. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт «неогуманізм». Досліджено також сучасну тенденцію появи нових наукових термінів, які пов’язані з поняттям «ноосфера». Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні, екології та ін. Нові терміни формують ноолексикон. Указано на особливо велике значення для гуманітарної освіти поняття «ноогуманізм»