Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Дєордіца Таяна-Лідія Назва : Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху Паралельн. назви :Visual Literacy as an Opposition “Chart Junk” Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 11-20 (Шифр 21876/2017/11) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Ключові слова (''Вільн.індекс.''): презентація Анотація: У статті репрезентовано досвід автора щодо формування у студентів візуальної грамотності. На думку автора, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, її розробник має знати, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша - для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга - для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються “вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни “Інформаційні технології в дослідницькій діяльності” |