Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Коваль Л., Церклевич В. Назва : Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи Паралельн. назви :Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36 (Шифр 21876/2017/11) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--освітні технології--особистість Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання Дод.точки доступу: Церклевич, В. |