Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Криницька І. Я., Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В. Назва : Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань Паралельн. назви :Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37 (Шифр МУ7/2017/4) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка--лікарі Анотація: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університетуОсновна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворюванняВисновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування Дод.точки доступу: Криницька, І. Я. Марущак, М. І. Кліщ, І. М. Петренко, Н. В. |