Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сабатовська І. С., Селезньов М. А. Назва : Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю Паралельн. назви :Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 48-52 (Шифр МУ7/2017/4) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Освіта медична -- Образование медицинское Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична--освіта--лікарі--інтерни--кейс--метод Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визначити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілюОсновна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процесВисновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін Дод.точки доступу: Селезньов, М. А. |