Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ O. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-12)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Булах, І. Є.
Ільницька, О. М.
Каланжова, О. М.
Кічула, М. Я.
Клименко, Т. М.
Конопкіна, Л. І.
Крайдашенко, O. В.
Крицький, І. О.
Леженко, Г. О.
Наконечний, А. Й.
Петулько, А. П.
Сапожниченко, Л. В.
Січкоріз, О. Є.
Федорченко, В. І.
Шевчик, Л. О.
Юр’єва, Л. М.
Dzetsiukh, T. І.
Беденюк, А. Д.
Золотарьова, Ж. М.
Колісник, Н. С.
Макєєва, Н. І.
Ніколішина, Е. В.
Олексій, К. Б.
Попко, С. С.
Савельєв, В. Г.
Спіріна, І. Д.
Шулятнікова, Т. В.
Яворський, А. М.
Prokop, I. A.
Дідух, В. Д.
Войтенко, Л. П.
Катеринюк, В. Ю.
Сандуляк, Т. В.
Березовський, В. М.
Свинтозельський, O. O.
Гощинський, П. В.
Пашкова, О. Є.
Вергун, А. Р.
Медведєв, М. В.
Козлова, Ю. В.
Іванюшко, О. В.
Ганчо, О. В.
Кравець, Н. Я.
Носов, С. Г.
Hasyuk, P. A.
Доброродній, В. Б.
Фрейвальд, В. А.
Ярова, К. К.
Бойченко, О. М.
Євтушенко, В. М.
Рябоконь, Ю. Ю.
Шорніков, А. В.
Savaryn, T. V.
Рудяк, Ю. А.
Антоненко, Ю. П.
Катеринюк, О. Г.
Сердцева, О. А.
Кірєєва, Т. В.
Саржевська, A. В.
Крицький, Т. І.
Лебединець, О. М.
Негрич, Т. І.
Лоскутова, Т. О.
Павленко, І. А.
Боброва, Н. О.
Ніколенко, А. Є.
Боднар, Т. В.
Марченко, Н. А.
Алєксєєва, Н. П.
Фурик, О. О.
Тимофєєв, Р. М.
Горкуненко, А. Б.
Хороб, Н. Д.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.
Долінна, M. O.
Горішній, І. М.
Мочульська, О. М.
Крицька, Г. А.
Сидорова, І. В.
Крайня, Г. В.
Ягело, С. П.
Макагонов, І. О.
Вергун, О. М.
Кіт, З. М.
Шалько, І. В.
Донська, Ю. В.
Сімонова, Н. В.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.
Боднар, П. Я.
Шандрук, Т. В.
Чабаненко, Д. В.
Стаднік, О. І.
Чеботар, Н. Ю.
Головачова, В. О.
Піддубна, І. М.
Оніщенко, Т. Є.
Задирака, Д. А.
Рябоконь, О. В.
Феденко, Є. С.
Наумова, Л. В.