Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 3 Цікаві статті : Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12) Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18) Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23) Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30) Клименко Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35) Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38) Крайдашенко O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ O. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43) Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47) Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54) Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63) Петулько А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66) Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69) Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73) Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77) Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81) Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84) Dzetsiukh T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88) Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94) Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98) Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-12) Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105) Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108) Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113) Попко С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116) Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119) Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123) Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127) Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131) Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137) Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Булах, І. Є. Ільницька, О. М. Каланжова, О. М. Кічула, М. Я. Клименко, Т. М. Конопкіна, Л. І. Крайдашенко, O. В. Крицький, І. О. Леженко, Г. О. Наконечний, А. Й. Петулько, А. П. Сапожниченко, Л. В. Січкоріз, О. Є. Федорченко, В. І. Шевчик, Л. О. Юр’єва, Л. М. Dzetsiukh, T. І. Беденюк, А. Д. Золотарьова, Ж. М. Колісник, Н. С. Макєєва, Н. І. Ніколішина, Е. В. Олексій, К. Б. Попко, С. С. Савельєв, В. Г. Спіріна, І. Д. Шулятнікова, Т. В. Яворський, А. М. Prokop, I. A. Дідух, В. Д. Войтенко, Л. П. Катеринюк, В. Ю. Сандуляк, Т. В. Березовський, В. М. Свинтозельський, O. O. Гощинський, П. В. Пашкова, О. Є. Вергун, А. Р. Медведєв, М. В. Козлова, Ю. В. Іванюшко, О. В. Ганчо, О. В. Кравець, Н. Я. Носов, С. Г. Hasyuk, P. A. Доброродній, В. Б. Фрейвальд, В. А. Ярова, К. К. Бойченко, О. М. Євтушенко, В. М. Рябоконь, Ю. Ю. Шорніков, А. В. Savaryn, T. V. Рудяк, Ю. А. Антоненко, Ю. П. Катеринюк, О. Г. Сердцева, О. А. Кірєєва, Т. В. Саржевська, A. В. Крицький, Т. І. Лебединець, О. М. Негрич, Т. І. Лоскутова, Т. О. Павленко, І. А. Боброва, Н. О. Ніколенко, А. Є. Боднар, Т. В. Марченко, Н. А. Алєксєєва, Н. П. Фурик, О. О. Тимофєєв, Р. М. Горкуненко, А. Б. Хороб, Н. Д. Богацька, К. Є. Черкасова, О. Г. Мироненко, О. В. Фесенко, О. В. Ботвінікова, Л. А. Бєлослудцева, К. О. Долінна, M. O. Горішній, І. М. Мочульська, О. М. Крицька, Г. А. Сидорова, І. В. Крайня, Г. В. Ягело, С. П. Макагонов, І. О. Вергун, О. М. Кіт, З. М. Шалько, І. В. Донська, Ю. В. Сімонова, Н. В. Демченко, Т. В. Гарагуля, І. С. Кириченко, Т. С. Лобань, Г. А. Боднар, П. Я. Шандрук, Т. В. Чабаненко, Д. В. Стаднік, О. І. Чеботар, Н. Ю. Головачова, В. О. Піддубна, І. М. Оніщенко, Т. Є. Задирака, Д. А. Рябоконь, О. В. Феденко, Є. С. Наумова, Л. В. |