Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Булах, І. Є.
Андрейчин, М. А.
Бєленічев, І. Ф.
Білий, А. К.
Венгер, О. П.
Волощук, Н. І.
Дроненко, В. Г.
Кліщ, І. М.
Колодницька, О. Д.
Корда, М. М.
Кривов’яз, О. В.
Мартинюк, В. М.
Малиновський, А. В.
Мокія-Сербіна, С. О.
Перцева, Т. О.
Подплєтня, О. А.
Поліщук, І. П.
Разнатовська, О. М.
Рогальська, Я. В.
Сандуляк, Т. В.
Степанов, Ю. М.
Швед, М. І.
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Шульгай, А. Г.
Яременко, О. Б.
Kozyolkin, О. А.
Беденюк, А. Д.
Болух, В. А.
Калашченко, С. І.
Корнякова, В. В.
Коробчанський, В. О.
Паласюк, Г. Б.
Підгірний, В. В.
Разумний, Р. В.
Растворов, О. А.
Рублевська, Н. І.
Сафонова, О. В.
Семенець, А. В.
Спіріна, І. Д.
Стойкевич, Г. В.
Voloshyna, L. O.
Саварин, Т. В.
Войтенко, Л. П.
Івахів, О. Л.
Бухтіярова, Н. В.
Воскобойнік, О. Ю.
Гусєва, Т. П.
Денисюк, О. М.
Марущак, М. І.
Шершун, Г. Г.
Томашевська, Ю. О.
Краснянська, Л. О.
Ставничий, А. С.
Чечель, В. В.
Конопкіна, Л. І.
Потапова, Т. М.
Мурзіна, О. А.
Кубей, І. В.
Клименко, Т. М.
Кононов, І. М.
Геряк, С. М.
Маврутенков, В. В.
Федонюк, Л. Я.
Федьков, Д. Л.
Medvedkova, S. О.
Мальований, В. В.
Гринзовський, А. М.
Боярчук, О. Р.
Резуненко, Ю. К.
Паласюк, Б. М.
Фіра, Л. С.
Фастовець, О. О.
Растворов, І. О.
Шевченко, О. А.
Урбанович, А. М.
Вакуленко, Д. В.
Рокутов, С. В.
Лебідь, О. І.
Kushnir, L. D.
Яриш, Ю. Ю.
Слухай, Т. С.
Вишневська, Н. Ю.
Горбачова, С. В.
Коваленко, С. І.
Мисула, Ю. І.
Ходаківська, О. В.
Криницька, І. Я.
Куліцька, М. І.
Кривов’яз, С. О.
Маланчук, С. Л.
Майоренко, М. Н.
Кіреєва, Т. В.
Слєсарчук, В. Ю.
Потоцька, О. І.
Воронцова, Т. О.
Сердцева, О. А.
Саленко, А. В.
Липовецька, С. Й.
Чергінець, А. В.
Мудра, А. Є.
Добрянський, Д. В.
Доброродній, В. Б.
Дема, О. В.
Мочульська, О. М.
Герасименко, О. І.
Чубка, М. Б.
Альберт, Є. Л.
Канюка, Г. С.
Марценюк, В. П.
Феденко, Є. С.
Дуда, К. М.
Perepichka, M. P.
Денефіль, О. В.
Качор, В. О.
Іщук, І. С.
Йосик, Я. І.
Васильєва, Н. А.
Копча, В. С.
Ничик, Н. А.
Завіднюк, Н. Г.
Самура, І. Б.
Сас, Л. М.
Смашна, О. Є.
Білоус, В. С.
Люта, О. О.
Несторович, Я. М.
Галютіна, О. Ю.
Габор, Г. Г.
Лихацький, П. Г.
Щерба, І. К.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.
Алексєєва, Г. М.
Волянська, Л. А.
Мудрик, У. М.
Ярема, Н. М.
Глушко, К. Т.
Карапетян, О. Ю.
Закревський, А. М.
Сандуляк, М. Т.
Власова, О. М.
Шендрик, Л. М.
Косинська, С. В.
Будзак, І. Я.
Ляхович, Р. М.
Левицька, Л. В.
Сидоренко, О. Л.
Кіцак, Я. М.
Мартинюк, Л. П.
Прокопович, О. А.
Гурський, В. Т.
Будаєва, І. В.
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Гайдук, Т. А.
Якуніна, О. М.
Дядик, В. П.
Олещук, О. М.
Дудка, П. Ф.
Ільницький, Р. І.
Тарченко, І. П.
Меліксетян, А. В.
Війтович, Л. Є.
Загороднюк, К. Ю.
Кателевська, Н. М.
Богачова, О. С.
Крамарьова, Ю. С.
Григоренко, Л. В.
Кулагін, О. О.
Зайцев, В. В.
Кравець, Н. О.
Сверстюк, А. С.
Климук, Н. Я.
Кучвара, О. М.
Кутаковa, О. В.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Doholich, O. I.
Leko, B. A.