Назва журналу :Вища освіта України -2019р.,N 1 Цікаві статті : Андрущенко В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками/ В. Андрущенко (стр.5-11) Хамітов Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки/ Н. Хамітов, С. Крилова (стр.12-21) Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/ Т. Глушко (стр.22-28) Корсак К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд/ К. Корсак [та ін.] (стр.29-38) Коваленко В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів/ В. Коваленко (стр.39-43) Nesterova M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)/ M. Nesterova (стр.44-52) Цвєткова Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники/ Г. Цвєткова, Е. Панасенко (стр.53-61) Якимчук О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті»/ О. Якимчук (стр.62-67) Магера С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів/ С. Магера (стр.68-74) Пирогова Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів/ Т. Пирогова (стр.75-81) Підлісний Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації/ Д. Підлісний, Г. Глушкова (стр.82-83) Хамітов Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення»)/ Н. Хамітов (стр.84-85) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Андрущенко, В. Хамітов, Н. Глушко, Т. Корсак, К. Коваленко, В. Nesterova, M. Цвєткова, Г. Якимчук, О. Магера, С. Пирогова, Т. Підлісний, Д. Крилова, С. Корсак, Ю. Панасенко, Е. Глушкова, Г. Антонюк, Л. Бойчук, О. Кірик, Т. Ляшенко, Л. Похресник, А. |