Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 4 Цікаві статті : Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9) Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13) Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17) Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23) Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33) Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38) Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45) Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50) Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55) Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61) Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66) Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73) Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78) Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83) Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88) Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92) Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97) Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102) Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106) Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112) Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118) Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126) Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133) Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139) Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143) Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148) Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Гантімурова, Н. І. Глушко, Н. Л. Івануса, І. Б. Корильчук, Н. І. Мінченко, О. Г. Ніколішина, Е. В. Перепелиця, О. О. Сельський, П. Р. Хасхачих, Д. А. Чечотіна, С. Ю. Чорномидз, А. В. Burgess-Pinto, E. Гутор, Н. С. Драч, І. Д. Захарова, В. О. Клигуненко, О. М. Маланчин, І. М. Паласюк, Б. М. Стечишин, І. П. Yelahina, N. І. Беденюк, А. Д. Білавич, Г. В. Гаврищак, І. І. Горпініч, Т. І. Мукан, Н. В. Перевізник, Б. О. Ященко, А. М. Федчишин, Н. О. Ленчук, Т. Л. Михалків, М. М. Воронцов, О. О. Мінченко, Д. О. Литовченко, І. Ю. Чорноус, В. О. Вольська, А. С. Луценко, Р. В. Yastremska, S. O. Авдєєв, О. В. Миколенко, А. З. Площенко, Ю. О. Маланчук, Л. М. Денис, А. І. Fedchyshyn, N. O. Боднар, Т. В. Білавич, І. В. Проців, О. Я. Блавт, О. З. Ковальчук, Т. А. Луцик, О. Д. Рудяк, Ю. А. Мацькевич, В. М. Ясній, О. Р. Корда, М. М. Іленко, Н. М. Яремій, І. М. Кліщ, І. М. Дев’яткіна, Т. О. Fedoniuk, L. Ya. Міц, І. Р. Тишковець, М. П. Кравець, О. В. Мартинюк, В. М. Боднар, П. Я. Пантюк, М. П. Джавадова, Н. А. Мицик, Ю. О. Купчанко, К. П. Сельський, Б. П. Бурячківський, Е. С. Курило, Х. І. Колот, Е. Г. Сидоренко, А. Г. Shelast, Yv. Martynyuk, L. P. Бойків, А. Б. Лимар, Л. Є. Савчук, Б. П. |