Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю [Текст] = Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 48-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Освіта медична -- Образование медицинское Кл.слова (ненормированные): МЕДИЧНА -- ОСВІТА -- ЛІКАРІ -- ІНТЕРНИ -- кейс -- метод Аннотация: Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визначити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілю Основна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процес Висновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін Доп.точки доступа: Селезньов, М. А. Свободных экз. нет |