Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2010г.,N 3 Интересные статьи : Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9) Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10) Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13) Бондар Я.Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15) Горчакова Н.О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17) Єршова-Бабенко І.В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22) Ковальчук Л.Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23) Колоскова О.К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26) Крицький І.О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29) Лимар Л.В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31) Лісовий В.М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32) Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36) Лупальцов В.І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38) Марченко В.Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40) Мойсеєнко В.О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43) Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47) Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52) Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54) Пашко К.О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56) Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61) Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65) Сологор І.М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68) Тащук В.К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70) Фомін П.Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72) Хара М.Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76) Хвисюк О.М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78) Холодкова О.Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81) Чекман І.С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84) Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86) Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89) Чорна І.О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93) Шальнова-Козаченко О.В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98) Швед М.І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100) Шевчук С.Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101) Багрій М.М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105) Котляренко Л.Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108) Господарський І.Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111) Пришляк А.М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114) Господарський І.Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119) Ткаченко П.І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121) Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Андрющенко, В. П. Бєленічев, І. Ф. Бірюков, В. С. Бондар, Я. Я. Горчакова, Н. О. Єршова-Бабенко, І. В. Ковальчук, Л. Я. Колоскова, О. К. Крицький, І. О. Лимар, Л. В. Лісовий, В. М. Лупальцов, В. І. Марченко, В. Г. Мойсеєнко, В. О. Москаленко, Л. К. Нарійчук, М. Д. Нерянов, Ю. М. Пашко, К. О. Свінціцький, А. С. Сергета, І. В. Сологор, І. М. Тащук, В. К. Фомін, П. Д. Хара, М. Р. Хвисюк, О. М. Холодкова, О. Л. Чекман, І. С. Черкасов, В. Г. Чорна, І. О. Шальнова-Козаченко, О. В. Швед, М. І. Шевчук, С. Г. Багрій, М. М. Котляренко, Л. Т. Господарський, І. Я. Пришляк, А. М. Ткаченко, П. І. Педанов, Ю. Ф. Андрющенко, Д. В. Бухтіярова, Н. В. Сельський, П. Р. Голота, Л. Г. Куцебо, О. М. Максимлюк, В. І. Іванова, Л. А. Бліхар, В. Є. Капустник, В. А. Ольховський, В. О. Ворощук, Р. С. Цодікова, О. А. Никула, Т. Д. Кравченко, В. І. Кашуба, М. О. Дорошенко, В. О. Алєксандрова, О. Є. Костенко, В. Г. Іванчук, П. Р. Шепетько, Є. М. Файфура, В. В. Нескоромна, Н. В. Шумейко, О. В. Дзевульська, І. В. Лігоненко, О. В. Пасєчко, Н. В. Воронич-Семченко, Н. М. Кліщ, І. М. Ястремська, С. О. Пришляк, І. В. Резвіна, К. Ю. Гоженко, А. І. Павлов, С. В. Волошин, В. Д. Небесна, Т. Ю. Медянова, О. В. Венгер, І. К. Прунчак, С. І. Гощинський, П. В. В'юн, В. В. Хижняк, В. В. Ягнюк, А. І. Бринцова, С. С. Кондратюк, В. А. Гомза, Я. Ю. Знаменська, І. В. Поліщук, О. Ю. Повч, О. А. Бондаренко, Ю. І. Жадан, І. А. Казак, Л. І. Савченко, Н. В. Ковальчук, О. І. Зубаха, А. Б. Мартинюк, Л. П. Осташевська, Т. Г. Попадинець, О. Г. Коноваленко, С. О. Макулькін, Р. Ф. Дацко, Т. В. Франчук, В. В. Головата, Т. К. Фурдела, М. Я. Орел, Ю. М. Андрійчук, О. В. Різниченко, А. О. Чуєва, І. О. Беденюк, А. Д. Твердохліб, В. В. Гусак, О. М. Доброродній, В. Б. Мальований, В. В. Чонка, І. І. Смачило, І. І. Мисак, А. І. Футуйма, Ю. М. Смачило, І. В. Нестерук, С. О. Доброродній, А. В. Крицький, І.О. Воронцова, Т. О. Кінаш, М. І. Кубей, І. В. Шульгай, Л. М. Крицька, Г. А. Марущенко, О. А. Перцев, Д. П. Сіда, Ю. С. Сокол, К. М. Дехтярук, І. А. Осташевська |