Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2012г.,N 2 Интересные статьи : Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10) Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17) Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22) Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25) Вітенко І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30) Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34) Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38) Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41) Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45) Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48) Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51) Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54) Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56) Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58) Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60) Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63) Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67) Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68) Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71) Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74) Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78) Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80) Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84) Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86) Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91) Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93) Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Моісеєнко, Р. О. Ковальчук, Л. Я. Вороненко, В. В. Москаленко, В. Ф. Вітенко, І. С. Вороненко, Ю. В. Запорожан, В. М. Думанський, Ю. В. Мороз, В. М. Черних, В. П. Зіменковський, Б. С. Дзяк, Г. В. Мінцер, О. П. Лісовий, В. М. Ждан, В. М. Колесник, Ю. М. Бойчук, Т. М. Чекман, І. С. Рожко, М. М. Хвисюк, О. М. Івченко, В. К. Никоненко, О. С. Іоффе, О. Ю. Олійник, Е. В. Федчишин, Н. О. Пахаренко, Л. В. Скрипник, Н. В. Толстанов, О. К. Волосовець, О. П. Яворовський, О. П. Мельник, І. В. Вдовиченко, Ю. П. Кресюн, В. Й. Талаєнко, О. М. Гумінський, Ю. Й. Гриценко, І. С. Гжегоцький, М. Р. Перцева, Т. О. Голяновський, О. В. Марковський, В. Д. Бобирьов, В. М. Нерянов, Ю. М. Геруш, І. В. Ерстенюк, Г. М. Марченко, В. Г. Сімрок, В. В. Шаповал, С. Д. Кульбака, В. С. Шумко, Б. І. Стефанко, С. Л. Дубій, П. Ф. П'ятницький, Ю. С. Остапюк, Л. І. Штанько, С. В. Чернецька, О. В. Черній, В. І. Фоміна, Л. В. Огарь, С. В. Солонинко, І. І. Науменко, Л. Ю. Денисенко, С. В. Перцев, Д. П. Білаш, С. М. Компанієць, В. М. Ходоровський, В. М. Капечук, В. В. Жеребкін, В. В. Смірнов, С. М. Дмитрієва, С. М. Меллін, В. М. Федонюк, Л. Я. Пасєчко, Н. В. Фещенко, І. І. Волосовець, О. П. Баранніков, К. В. Вітенко, І. С. Мельник, І. В. Булах, І. Є. Мруга, М. Р. Чубатий, А. І. Чешук, В. Є. Варнавська, Л. Г. Вернер, О. М. Краснов, В. В. Опаріна, Т. П. Первак, М. Б. Костюкова, Н. Ю. Полеся, Т. Л. Башинська, О. І. |