Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кадобний Т. Б., Кравчук Л. О., Мельникова К. М.
Заглавие : Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року
Параллельн. заглавия :Background, objectives and forms of soviet education in the Ternopil region in september 1939-june 1941
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 114-117 (Шифр МУ7/2016/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Аннотация: У пропонованій статті висвітлено механізми впровадження радянських освітньо-культурних цінностей, які відображали марксистсько-ленінську ідеологію, що ґрунтувалася на інтернаціональному світобаченні класових протиріч та постійній боротьбі з приватною власністю, руйнуючи релігійні переконання місцевого населення. Так звана реформа протирічила природі українського національного світогляду, нищила його культурно-освітні багатовікові надбання. З цією метою радянська влада запроваджувала в усіх західноукраїнських школах другу російську мову, як засіб міжнаціонального спілкування, а також освітню виховну мережу краю підпорядковувала єдиному Московському освітньо-методичному центру
Доп.точки доступа:
Кравчук, Л. О.
Мельникова, К. М.